بازدید میدانی نماینده ولی فقیه از روستاهای زلزله زده پاتاوه

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش پاتاوه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم بن زرد سفلی از توابع این بخش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی زمین لرزه ۵/۶دهم ریشتری شهر سی سخت، برخی از واحدهای مسکونی در روستاهای بخش پاتاوه از جمله روستای بن زردسفلی دچار خسارت شدند.

آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان از جمله حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت امام جمعه پاتاوه، مسئولین استانی و شهرستانی و بخش پاتاوه، جمعی از طلاب و روحانیون استان، نیروهای نظامی و انتظامی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان امروز از شهر پاتاوه تا روستای بن زرد سفلی آیت الله  حسینی را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه که به منظور بازدید از منازل خسارت دیده وارد منطقه شده بود پس از بازدید از شهر پاتاوه،  وارد روستای بن زرد سفلی شد و مورد استقبال گرم مردم قرار گرفت.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد پس از بازدید میدانی از چندین واحد مسکونی در روستای بن زرد سفلی و بررسی میزان خسارت به روستاهای بخش که در این حادثه زلزله دچار خسارت شده بودند سفر کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1030928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha