پذیرش ۳۵ طلبه در حوزه علمیه خواهران ملایر در سال تحصیلی جدید

ترکمان اسدی گفت: در سال تحصصیلی جدید حوزه‌های علمیه ۳۵ طلبه در حوزه علمیه خواهران ملایر پذیرش می‌شوند.

«پروانه ترکمان اسدی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در حال حاضر در حوزه علمیه حضرت زینب(س) 150  طلبه خواهر  در حال تحصیل هستند که امسال این کلاس ها به صورت مجازی در حال برگزاری است و برخی از کلاس ها هم  به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به ضرورت در هفته یک بار به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر افزود:  فارغ التحصیلان بعد از فراغت از تحصیل  در فضاهای فرهنگی و تبلیغی  مانند آموزش و پرورش، سپاه و بسیج، شورای حل اختلاف و یا  به عنوان مبلغ در فضای عمومی جامعه فعالیت  می‌کنند.

وی از  ثبت نام حوزه‌ علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایردر سال تحصیلی جدید 35 از 25  بهمن ماه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی و حضوری خبر داد و گفت: ثبت نام تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

وی از پذیرش 35  طلبه خواهر  برای سال تحصیلی جدید این حوزه خبر داد و گفت:  این افراد بعد از  انجام مصاحبه از بین شرکت‌کنندگان برای تحصیل پذیرش می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر با اشاره به اینکه مدرسه حضرت زینب(س) در همه مناسبت‌ها برنامه دارد گفت: برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، نشست های بصیرتی، جلسات اخلاق و تفسیر، کرسی‌های آزاداندیشی، طرح کرامت و تربیت مربی با مشارکت سپاه  ملایر از جمله  این فعالیت‌هابوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر ا در ادامه با اشاره اینکه از زمان شیوع کرونا تا کنون  حوزه علیمه خواهران حضرت زینب(س) ملایر اقدامات زیادی را در راستای خدمات رسانی به نیازمندان داشته است افزود: کمکهای مومنانه به خانواده های نیازمند به صورت بسته معیشتی  و ذبح گوسفند و بسته بندی گوشت ، تهیه و دوخت وتوزیع ماسک  توسط حوزویان و توزیع مواد ضد عفونی کننده ، پخت و توزیع  غذای گرم و ....  از اقدامات  انجام شده  حوزویان این حوزه در ایام کرونا بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های جشن در ایام مختلف توسط این حوزه از برگزاری ویژه برنامکه جشن ولادت حضرت علی (ع) با حضور حوزویان و  مربیان بسیجی بسیج شهرستان ملایر در ایام ولادت حضرت علی(ع) در این حوزه خبر داد و  تصریح کرد:  سخنران این برنامه ححجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

وی تجلیل از مربیان برتر  بسیج، سخنرانی و بصیرت افزایی با موضوع فرزند آوری بو تجلیل از 7 نفر از مادران  دارای سه فرزند از سوی آستان قدس با عنوان شکوه مادری و برنامه های فرهنگی را از برنامه های این جشن برشمرد.

 ترکمان اسدی همچنین از برگزاری مراسم سالگرد شهید گمنام  دفن شده در این حوزه برای پنجمین سال خبر داد و تصریح کرد: این مراسم نیز شامل سخنرانی، مرثیه سرایی و برنامه های فرهنگی است که با حضور مسئولان و حوزویان ملایر  در 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1030939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha