تعداد مبتلایان کرونادر لرستان به ۶۶ هزار و ۷۷۹ نفر افزایش یافت

کوشکی با اشاره به افزایش روزانه بیماران کرونایی بستری در لرستان گفت: تاکنون یک هزار و ۳۴۶ لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

«مریم کوشکی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان لرستان، اظهار داشت:  کل بستری مشکوک و قطعی بیماری کرونا در استان لرستان هم اکنون 130 نفر است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با بیان اینکه تاکنون نمونه آزمایش 215 هزار و 285لرستانی به آزمایشگاه های مرجع ارسال شده است، افزود: تا چهارم اسفند ماه جاری به تعداد 213 هزار و 657 نمونه آزمایش جواب داده شده است.

 

وی ابراز کرد: همچنین تعداد 146 هزار و 875مورد آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا در استان لرستان منفی اعلام شده است.

 

کوشکی اذعان داشت:  طی روز چهارم اسفند ماه  یک هزار و 315 نمونه  به مراکز آزمایشگاهی ارسال شده است که جواب آزمایش  198 نفر مثبت اعلام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون به جواب آزمایش66 هزار و 779 نفر مثبت بوده است، افزود: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و 346 لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه آمار علام شده تا دوم اسفند ماه است، افزود:  با توجه به خیز آرام کرونا از مردم در خواست می شود برای پیشگیری از شروع موج چهارم حتما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با اشاره به خطر شیوغ  کرونای انگلیسی خاطرنشان کرد: از مردم استان در خواست می شود از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

 

کوشکی اظهار کرد: دوری از تجمعات و دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری از شیوع بیماری کروناست.

کد خبر 1031169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha