مسیر انقلاب اسلامی به سمت طلوع خورشید ولایت عظمی است

سلامی با بیان اینکه دشمنان خدا که هرگاه خورشید الهی اسلام از افق هر سرزمینی طلوع کرده، اراده کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند، این بار هم به صحنه آمده‌اند و آرایش جهانی گرفته اند، گفت:مسیر انقلاب اسلامی به سمت طلوع خورشید ولایت عظمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «حسین سلامی» امروز(۶ اسفند) در مراسم افتتاح پروژه‌های حاشیه شهر مشهد ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین(ع) ادامه داد: امام علی(ع) هرگز بر سر سفره زرپرستان حاضر نمی‌شد و فرماندار خود را از این امر نهی کرد؛ حضرت نان‌آور فقرا بود و دغدغه وی محرومان و مستضعفان بود. در عالم معنا و تقوا و ادب و علم و حلم هیچ کس نمی‌توانست در ارتفاعی که ایشان قرار داشت نزدیک شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این بخش بسیار کوچکی از تجلی روح ولایت علوی است که وقتی در پرتو انقلاب بزرگ اسلامی در این کشور هم تجلی یافت همان روح عدالت‌خواهانه و مستضعف‌گرایانه در شخصیت رهبران بزرگ انقلاب ما ظهور یافت، به فضل الهی ما امروز در این مکان اراده مردان بزرگ را شاهد هستیم.

 

وی افزود: این حرکت‌ها آغاز راه برای محرومیت‌زدایی است، فقر و فحشا از وعده‌های شیطان است و محرومیت‌زدایی از وعده‌های الهی، انسان‌های بامعرفت و باغیرت به ایمان و دین در این مسیر گام برمی‌دارند و قلب‌هایی پراحساس و عواطفی عمیق دارند و در سایه صبر به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند و نزد خداوند کریم و عزیز هستند.

 

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی به سمت طلوع خورشید ولایت عظمی است، گفت: ما در این مسیر قرار داریم اما دشمنان خدا که هرگاه خورشید الهی اسلام از افق هر سرزمینی طلوع کرده، اراده کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند، این بار هم به صحنه آمده‌اند و آرایش جهانی گرفته و در مقابل ملت ایران و در مقابل پیشوا و انقلابمان ایستاده‌اند.

 

سردار سلامی با بیان اینکه یک صف ‌آرایی کامل و یک تهاجم همه جانبه شکل گرفته که سیاسی و نظامی و امنیتی و فرهنگی و اقتصادی و روانی و رسانه‌ای و تبلیغی است، تصریح کرد: به ندرت می‌توان در تاریخ کشوری را یافت که در نقطه‌ای از عالم در مقابل همه قدرت‌های شیطانی جهان ایستاده باشد و مقاومت کند و آسیب نبیند و پیشرفت کرده و دشمن را مایوس کند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن هرچه می‌توانست تمام سرمایه مادی و تمام سرمایه فرهنگی و روانی خود را به صحنه آورد؛ جدی و مصمم بود و تلاش کرد تمام سیاست‌های جهانی شامل ارعاب نظامی و راه اندازی جنگ در منطقه را دنبال کند و همه را نیز با خود همراه کند و نصرت خداوند بر این ماجرای عبرت آموز سایه افکند و ایران به تنهایی توانست سیاست فشار حداکثری دشمنان را بشکند و مردم ایستادند.

 

وی با بیان اینکه مکلف و موظفیم بی‌مزد و منت هرچه در توان داریم در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: مردم آن قدر بر ما منت دارند که در سختی‌ها از ما حمایت و جوانانشان را در میدان جنگ به ما می‌سپارند و به اسلام تقدیم و برای نصرت دین خدا هدیه می‌کنند و حتی وقتی اشتباه می‌کنیم می‌بخشند؛ مردم روح بزرگی دارند و رفیع و منیع و صاحب‌ شان و مقدس و مومن هستند و ‌وظیفه داریم در هر میدانی که هر دشمنی این مردم عزیزمان را تهدید می‌کند آنجا حضور یابیم و این وظیفه ماست و منتی نیست.

کد خبر 1031240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha