افتتاح ۲واحد مسکونی در روستای خارکش ساری

حسنی نژاد از خانه دار شدن ۲خانواده سیل زده و محروم روستای خارکش ساری به همت خادمیاران رضوی این شهرستان خبر داد وگفت: این دو واحد مسکونی در مدت ۲۰ ماه و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال احداث شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،« سید عباس حسینی نژاد» امروز(6اسفند) در آئین افتتاح 2واحد مسکونی ویژه محرومین که به همت خادمیاران رضوی شهرستان ساری و سایر خیرین احداث شد، اظهار کرد: این دو واحد در مدت ۲۰ ماه و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و سیصد و نود میلیون ریال ساخته شد، که این کار خیرخواهانه با هزینه مشترک دفترآستان قدس رضوی شهرستان ساری و خادمیاران خیر ساروی پرداخت شده است.

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری بیان کرد: ما در یک کشور جهادی هستیم و نیروهای جهادی، روحانیون خادمیاران رضوی و بسیجیان برای رفع محرومیت در سراسر استان به ویژه روستاها با تمام توان خود پای کار آمدند که کار آنان بسیار قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه این دو واحد مسکونی در راستای تعهد نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران برای بازسازی و احداث منزل محرومین سیل زده، احداث و تحویل خانواده های محروم روستای خارکش شد، اذعان کرد: دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی مرکز استان مازندران با همه توان و با همراهی خادمیاران برای ساخت و تعمیر خانه‌های مردم سیل‌زده سال 98 و ابتدای سال 99پای‌کار هستند.

حسینی نژاد  یادآورشد: ۱۱۹ میلیون تومان از مخارج ساخت این دو واحد مسکونی توسط خادمیاران خیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری پرداخت شده، و مابقی مخارج با کمک ادارات، ارگان ها، نهاد و سازمان های استان و شهرستان ساری تامین شده است.

 

به گزارش شبستان، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری و «محمداسماعیل امام زاده» مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی استان مازندران در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 1031304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha