بازسازی و احداث ۷۰واحد مسکونی محرومین به همت خادمیاران رضوی مازندران

امامزاده گفت: طی دوسال اخیرحدود ۱۰۰۰میلیارد ریال صرف کمک به محرومین استان مازندران شده که می توان به بازسازی و تحویل ۷۰ واحد مسکونی محرومین و سیل زدگان استان در بهمن ماه امسال اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«محمداسماعیل امامزاده» امروز(6اسفند) در آئین افتتاح 2واحد مسکونی ویژه محرومین که به همت خادمیاران رضوی شهرستان ساری و سایر خیرین احداث شد، با بیان این مطلب که آستان قدس رضوی شهرستان ساری پیشرو در کمک به محرومین است، گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان استان مازندران که اواخر سال 98 و ابتدای سال 99 درگیر این بلای طبیعی شدند ازجمله وظایف مهم خادمیاران رضوی استان مازندران بود که در قالب تهیه و توزیع سبد کالا، لوازم‌خانگی، فرش، فرشینه، پوشاک، غذای گرم و... انجام‌شده است.

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی استان مازندران با بیان اینکه همچنین نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران احداث هشت واحد مسکونی سیل‌زدگان استان به این ترتیب( 2 واحد در شهرستان جویبار، سه واحد در سیمرغ، یک‌خانه در بهنمیر بابلسر و یک‌خانه در شهرستان نکا )را متعهد شده بود، افزود: تعداد 2 واحد مسکونی نیز در روستای خارکش ساری بود که با کمک خادمیاران رضوی مرکز استان مازندران ساخت مجدد این واحدهای سیل‌زده انجام شد.

 

وی بیان کرد: طی دوسال اخیرحدود 1000میلیارد ریال صرف کمک به محرومین استان مازندران شده که می توان به بازسازی و تحویل ۷۰ واحد مسکونی محرومین و سیل زدگان استان در بهمن ماه امسال اشاره کرد.

 

امامزاده افزود: مبلغ ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان نیز برای محرومین هزینه شده است که این مبلغ توسط خادمیاران استان جمع آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از صفات امام رضا(ع) خدمت به مردم و محرومین بوده است، افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) داوطلبانه به عشق جلب رضایت امام رضا(ع) در بخش محرومیت زدایی فعالیت می کنند. 

 

به گزارش شبستان، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری و «سیدعباس حسینی نژاد» مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی ساری در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 1031306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha