بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوره جشنواره دهه هنر فارس ارسال شد

سهرابی گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوره جشنواره دهه هنر فارس ارسال شد و ۳۰ نفر از هنرمندان پیشکسوت فارس در این جشنواره مشارکت فعال داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در مراسم اختامیه دهه هنر فارس که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: این جشنواره امسال به صورت استانی با هدف تمرکز زدایی برگزار شد و امید است سال آینده به صورت منطقه ای و دوره های بعد از آن به صورت کشوری برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این جشنواره بستر مناسبی برای ارائه آثار هنری محسوب می شود، تاکید کرد: دبیرخانه های هر یک از بخش های این جشنواره در یکی از شهرستان های فارس برپا بود و این باعث تمرکز زدایی می شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که این جشنواره یک رویداد ارزشمند برای تولید آثار فرهنگی و هنری بود، تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین دوره جشنواره دهه هنر فارس ارسال شد و ۳۰ نفر از هنرمندان پیشکسوت فارس در این جشنواره مشارکت فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره باعث ایجاد نشاط در جامعه هنری و فرهنگی استان شد، تاکید کرد: این جشنواره در سالی که چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس بود هم علاوه بر توجه به آثار هنری در سایر حوزه ها به حوزه دفاع مقدس هم توجه ویژه داشت.

کد خبر 1031308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha