گلریزان حرم هلال بن علی(ع) برای آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) از آزادی ۹ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با کمک خیّران این آستان مقدس در آستانه ولادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در اقدامی خداپسندانه بدهی ۹ نفر از زندانیان نیازمند جرایم مالی غیر عمد با کمک خیّرین آستان مقدس پرداخت شد و این زندانیان در آستانه روز پدر به آغوش خانواده بازگشتند.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود:  بخش قابل توجهی از بدهی این زندانیان طی جلساتی که با هماهنگی زندان کاشان با شاکیان برگزار شد، بخشیده شد و در مجموع یک میلیارد ریال باقی مانده بدهی این ۹ زندانی از سوی خیران آستان مقدس و همچنین اعتبار برنامه های فرهنگی لغو شده آستان مقدس در ایام شیوع کرونا پرداخت شد.

 

تکیه خاطر نشان کرد: در بین این زندانیان جوانی ۲۶ ساله و اهل سنت بود که مادر وی به مدت ۲۰ روز مهمان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع) بود و باور نداشت که شیعیان برای کمک به آزادی زندانیان اهل سنت نیز کمک می‌کنند.

 

حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) فرزند بلافصل امیر مومنان علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است

کد خبر 1031318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha