تمام زيبايی های دنيا در حضرت علی (ع) متجلی است

حجت الاسلام حبیبی با بیان اينكه تمام زيبايی های دنيا در حضرت علی (ع) متجلی است، گفت: عظمت واقعی آن حضرت در زمان خود به قدری بالا است كه دشمنان قسم خورده اسلام، شعرها و جملات قابل تاملی در وصف آن امام گفته و سروده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«محمد مهدی حبیبی» امروز (پنجشنبه، ۷ اسفند) در جشن میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد با تبریک سالروز میلاد نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و روز پدر،اظهارکرد: مولای متقیان حضرت علی (ع) به عنوان تنها مولود كعبه حتی نزد دشمنان اسلام نيز دارای ارزش و منزلت است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: رفتارها و ویژگی های پسنديده حضرت علی( ع) آنقدر بی شمار و زیاد است كه كسی به غير خدا و پيامبر (ص) قادر نيست در وصف آن حضرت سخن بگويد.

 

وی با بیان اینکه شجاعت، ايمان، اخلاص و آزادگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) زبانزد است، تصریح کرد: مقام و منزلت نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بعد از پیامبر گرامی اسلام نزد ایزدمنان بسيار متعالی است.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه اينكه تمام زيبايی های دنيا در حضرت علی (ع) متجلی است، گفت: عظمت واقعی آن حضرت در زمان خود به قدری بالا است كه دشمنان قسم خورده اسلام، شعرها و جملات قابل تاملی در وصف آن امام گفته و سروده اند.

 

گفتنی است، این مراسم معنوی که به همت امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی برادران، پایگاه حضرت زکیه(س) خواهران و کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) برگزار شد، هادی هدایتی به مولودی خوانی پرداخت.

 

کد خبر 1031539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha