عملیات ساخت و تعمیر ۱۶۰ منزل آسیب‌دیده در بارندگی‌های اخیر بندر ماهشهر آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت و تعمیر ۱۶۰ منزل آسیب‌دیده در بارندگی‌های اخیر و منازل خانواده‌های محروم در شهرستان بندر ماهشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» امروز (جمعه ۸ اسفند) در حاشیه کلنگ زنی ۱۶۰ واحد مسکونی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با جمع‌آوری مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی عملیات ساخت و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در بارندگی‌های اخیر و منازل محرومین در شهرستان بندر ماهشهر آغاز شد.

 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر افزود: این کمک‌ها توسط قرارگاه جهادی هیأت مذهبی بندر ماهشهر، قرارگاه جهادی امام علی (ع)، بنیاد علوی و مؤسسه خیریه کریم آل‌طاها جمع‌آوری و ساخت و تعمیر این منازل در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام علی (ع) ۱۴ سرویس جهیزیه به ارزش سه میلیارد ریال توسط مؤسسه خیریه کریم آل‌طاها هیأت فاطمیون بندر ماهشهر به زوج‌های جوان بی‌بضاعت این شهرستان اهدا شد.

 

بندری تصریح کرد: این ۱۴ سرویس جهیزیه که روز گذشته به نیازمندان اهدا شده با استفاده از کمک‌های مردمی تهیه شده و شامل اقلام ضروری زندگی از جمله فرش، یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه و ... است.

 

کد خبر 1031632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha