توزیع فراخوان جشنواره بزرگ« شده ام ۹ ساله» در ایلام

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع فراخوان جشنواره شده ام ۹ سال در سطح کانون های فرهنگی و هنری این استان خبر داد.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره بزرگ « شده ام ۹ ساله» به منظور برگزاری جشن تکلیف دختران نوتکلیف در سطح کشور برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب  برای دختران نومکلف در سراسر ایران است، تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت های اعمال شده در سطح مدارس و مساجد، برگزاری جشن تلکیف برای دختران نوتکلیف و نونهال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد امکان پذیر نشد و بر این اساس جشنواره بزرگ « شده ام ۹ ساله» در سراسر کشور در فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این جشنواره که با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است.

 

چراغی پور با بیان اینکه اعتلای فرهنگ و ادب بندگی در دختران 9 ساله و نومکلف از اهداف برگزار این جشنواره است، افزود: همه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، اولیاء آنها، مدیران و معاونین پرورشی و آموزگاران، مسئولان و مربیان کانون های مساجد و کلیه فعالان فرهنگی  می توانند با مراجعه سایت و کانال جشنواره در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل بخش های عکس فرشته، پرواز فرشته، جشن فرشته، آوای فرشته و مجموعه مسابقات مختلف فرهنگی است، ابراز کرد: جشنواره «۹ ساله شده ام» روز ۲۱ اسفند سال جاری همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)  به صورت زنده از صدا و سیما و  شبکه های مختلف اجتماعی پخش می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با دعوت از همه نونهالان و نوجوانان دختر نوتکلیف برای شرکت در این جشنواره، اظهار کرد: به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزنده و متبرک فاطمی از جمله تبلت دانش آموزی همزمان با همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) اهدا می شود.

 

چراغی پور با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم  در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از طریق کانال های کانون های فرهنگی و هنری  سراسر استان انجام شده است، ابراز کرد:علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس های اینترنتیsale.amfm.ir9، آیدی کانال شاد به آدرس shad.ir/jashneebadatmedu و آیدی کانال «۹ ساله شده ام» در ایتا eitaa.com/joinchat/1673068633Cf1856a447d نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کد خبر 1031823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha