دستاوردهای کانون های مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند تبیین می شود/ تقدیر از برترین های طرح ایران قوی

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز ۱۸ اسفند و گرامیداشت این روز گفت: دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند با محوریت مساجد تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که شنبه ۹ اسفند در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند با محوریت مساجد تبیین می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: سالروز تآسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۸ اسفند) در تاریخ ملی کشورمان، آغاز یک جریان هدفمند اثرگذار با رویکرد مسجد است که گرامیداشت این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی آئین های سخنرانی با محوریت کارشناسان، ائمه مساجد، ائمه جمعه و اعضاء هیئت مدیره ستاد فهما استان البرز با هدف تبیین دستاوردها و برنامه های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: نیروهای مسجدی از گروه های سنی مختلف به ویژه نوجوان و جوان زمینه احیاء مساجد را با محوریت کانون های فرهنگی هنری در محلات مختلف فراهم کرده اند که این مهم در قالب معرفی اقدامات و برنامه های فرهنگی هنری مسجد از قول ائمه مساجد، ائمه جمعه و هیئت مدیره ستاد فهما استان البرز می تواند تبیین و تشریح شود.

 

وی اظهار کرد: رویکرد ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در چارچوب راهبرد تحقق مسجد تراز اسلامی است که در راستای آن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه به نقش جوانان مورد نظر و توجه است. 

 

تجلیل از برترین های ایران قوی در قالب سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: شرایط کرونا امکان برپایی بسیاری از برنامه های فرهنگی، هنری و ... را محدود و در بعضی ایام نیز به صورت کلی لغو کرده است که در این خصوص تابع تصمیم و نظر ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم. 

 

وی ادامه داد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جریان مقابله با کرونا فعالیت چشمگیری داشتند و در طول یک سال گذشته در قالب رزمایش مواسات و همدلی، سم زدایی معابر و مکان های عمومی، تقدیر از مدافعان سلامت و ... حضور داشتند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: تجلیل از برترین های ایران قوی در قالب سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ۱۸ اسفند است. 

 

تقدیر از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت و ضرورت تقدیر از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: یکی از برنامه هایی که به مناسبت ۱۸ اسفند در دستور کار ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دارد، تقدیر و تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان به نشست اخیر با مدیر حوزه هنری استان البرز اشاره کرد و اجرای تئاتر بچه های مسجد را برمنبای ۸۰ نمایشنامه با رویکرد مساجد را مورد توجه قرار داد. 

 

 

 

 

کد خبر 1031826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha