فراخوان رویداد بزرگ «انیماتون» ویژه فعالان حوزه گیم و انیمیشن منتشر شد

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: فراخوان رویداد بزرگ «انیماتون» ویژه فعالان حوزه گیم و انیمیشن به همت مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای پارک علم و فناوری استان اردبیل منتشر شد.

«حبیب ابراهیم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان رویداد بزرگ «انیماتون» ویژه فعالان حوزه گیم و انیمیشن به همت مرکز نوآوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای پارک علم و فناوری استان اردبیل منتشر شد.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد متفاوت برای علاقمندان و فعالان حوزه گیم و انیمیشن استان اردبیل طراحی شده است و علاقمندان می توانند برای مشارکت در این رویداد تا 10 اسفندماه ثبت نام کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این رویداد در بخش های کارگاه های آموزشی، مسابقه، ورکشاپ و استخدام طراحی شده است و از علاقمندان این حوزه دعوت می شود تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.

 

ابراهیم پور عنوان کرد: دوره های آموزشی این رویداد با حضور اساتید کشوری خانه انیمیشن انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و فرصت مغتنمی برای علاقمندان این حوزه در استان است.

 

وی اعلام داشت: جوایز ارزنده مادی نیز برای منتخبان و امکان جذب نفرات برتر برای استخدام نیز پیش بینی شده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام به لینک https://evand.com/events/animaton مراجعه و می توانند اطلاعات بیشتر نیز از طریق این سایت اینترنتی کسب کنند.

 

ابراهیم پور بیان کرد: این رویداد فرصت خوبی برای نوجوانان و جوانان مشتاق برای آموزش و استخدام در حوزه انیمیشن و طراحی بازی است.

کد خبر 1032025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha