تنوع در آثار جشنواره ملی آیات قابل توجه است

استاد حوزه قرآنی گفت: از دلایلی که مدعی هستیم، خروجی جشنواره قرآنی ترنم آسمانی بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گیرد، تنوع در کارهای تولید شده است.

«مهدی دغاغله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز در حاشیه داوری جشنواره آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی اظهار داشت: شاهد تولید آثار متنوع و کارهای بدیع در این دوره از جشنواره هستیم که نظیر آن ها را در دوره های اول و دوم و دیگر جشنواره های مربوطه کمتر دیده ایم.
داور جشنواره قرآنی "آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی" با قدردانی از دستگاه های حمایت گر این برنامه به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: دغدغه مندان این حوزه در کنار هم، کار فرهنگی ارزشمندی را طراحی و اجرا کرده اند. 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این دوره مسابقات می توان عشق و علاقه به فعالیت در این عرصه را به خوبی مشاهده کرد.
این استاد حوزه قرآنی گفت: از دلایلی که مدعی هستیم، خروجی این جشنواره بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گیرد، تنوع در کارهای تولید شده است چرا که دبیرخانه جشنواره با در نظر گرفتن شش بخش مختلف، راه برای شرکت کنندگانی با سلایق و سبک های کاری متفاوت باز گذاشته است. 
گفتنی است سومین دوره "جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات، ترنم آسمانی" با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق برگزار می شود.

کد خبر 1032604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha