بستری ۶۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/هزار و ۴۰۳ گروه رهگیری فعال شدند

موسوی گفت: در حال حاضر ۶۷۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

«سید عباس موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ساعت گذشته تعداد ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان و بابل بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در همین مدت تعداد ۱۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۷۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

 

موسوی اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۴۰۳ گروه رهگیری در سطح استان با هدف شناسایی افراد مبتلا به کرونا ویروس، فعالیت دارند.

 

وی تصریح کرد: براساس آخرین نقشه رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک از روز ۷ اسفندماه،  ۳ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی، ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شهرهای آبی را شامل فریدون‌کنار، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، گلوگاه، عباس‌آباد، کلاردشت،شهرهای زرد را شامل بابل، بابلسر، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نکا، بهشهر، چالوس، نوشهر، تنکابن و شهرهای نارنجی را شامل آمل، ساری، رامسر عنوان کرد.

 

موسوی افزود: هرگونه بی احتیاطی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان می تواند این خطه شمال کشور را نیز با شیوع این ویروس خطرناک نیز مواجه کند.

 

 

کد خبر 1032609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha