برگزاری نشست های قرآنی فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، برگزاری نشست های قرآنی را فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تربیت قرانی لازمه موفقیت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(11اسفند)، در برگزاری مجازی طرح دوشنبه‌های قرآنی، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح که به مت دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می شود توسعه فرهنگ قرآن، عترت، انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان و معلمان با مفاهیم نورانی کلام وحی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرآن از ما می‌خواهد در برابر دشمن نفوذ نا پذیر و مستحکم و نسبت به یکدیگر مهربان و متحد باشیم، افزود: اگر طبق آموزه‌های قرآن بین امت اسلامی پیوند و اخوت شکل بگیرد، تفرقه و اشغال قبله اول مسلمانان و نگاه حقارت آمیز استکبار جهانی به مسلمانان وجود نخواهد داشت.

 

وی قران را نور و روشنی بخش عنوان کرد و ادامه داد: با تمسک به قرآن در نظام جمهوری اسلامی توانستیم در مقابل نظام سلطه و حیله‌های شیطان بزرگ ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت خواندن، قرائت، تفسیر و تدبر در قران تأکید کرد و افزود: برگزاری نشست‌های قرآنی مقدمه‌ای برای ترویج سبک زندگی قرآنی و تربیت اسلامی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: تمسک به قرآن و عمل به آموزه های دینی راه مقابله با نظام سلطه و خنثی سازی توطئه های دشمن در زمینه های مختلف است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان دانشگاه فرهنگیان را از ارکان اصلی گسترش تعلیم و تربیت اسلامی بیان کرد و گفت: این نهاد در تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و قرانی بین جوانان نقش بسزایی دارد.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی بوده و فقیت انقلاب اسلامی در گرو گسترش تعلیم و تربیت اسلامی در سطوح مختلف است.

 

کد خبر 1032926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha