پیشگام و پیشتاز حرکت مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم جوانان مسجدی هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: قطعا پیشگام و پیشتاز حرکت مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم جوانان مسجدی هستند.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در کادرسازی برای نظام گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از نهادهای فرهنگی برخواسته از مسجد و انقلاب است که در تربیت فرزندان و کادرهای مدیریتی بسیار موثر است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کانون را بستر تربیتی برای مدیران آینده کشور و کارمندان و مجموعه هایی که در شاکله نظام قرار می گیرند قرار می دهیم بسیار موفق خواهیم بود. معتقدیم کسانی باید در نظام مسئولیت به دست گیرند که به اصل نظام و انقلاب متعهد و پایبند باشند و مردم به تعهد آنها ایمان و امید داشته باشند و قطعا چنین افرادی در مسجد تربیت می شوند.

 

وی تاکید کرد: حسن و ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این است که در دل مسجد شکل گرفته اند و هر کس که با مسجد در ارتباط باشد، این فرد مورد اعتماد مردم قرار می گیرد و این یک اصل و اساس است.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در رابطه با استفاده از ظرفیت جوانان گفت: طلیعه و پیشگام  و پیشتاز این حرکت جوانان قطعا جوانان مسجدی است و ما با این بستر تربیتی که در مسجد و به همت کانون ها شکل می گیرد، می توانیم به اهداف نظام دست یابیم.

 

میرتاج الدینی با حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: بنده در بررسی لایحه بودجه 1400 در صحن مجلس پیشنهادی را برای حمایت از فعالیت این کانون ها و مراکز قرآنی فعال در مساجد داشتم که میزان رای آن به حد نصاب نرسید ولی اگر با موافقت مجلس روبرو می شد، قطعا گام موثری در حمایت از مساجد بود.

 

کد خبر 1033197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha