همت جوانان مسجد النبی شهر ایلام برای آزادسازی زندانیان غیرعمد

مدیر گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری مسجد البنی (ص) شهر ایلام گفت: با همت جوانان و نوجوانان محله مسجد النبی (ص) شهر ایلام زندانیان جرائم غیرعمد محله آزاد می شوند.

«رضا اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با همت و تلاش جوانان محله مسجد النبی (ص) شهر ایلام نسبت به شناسایی خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد اقدام می شود و ضمن برطرف کردن مشکلات خانواده آنان با کمک خیرین زمینه آزادی فرد زندانی فراهم می گردد.

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان پرشور محله مسجد النبی (ص) شهر ایلام با توجه به شرایط کرونایی در راستای کمک مومنانه به نیازمندان محله شبانه روز و بی منت پای کار هستند، تصریح کرد: این اقدام توسط جوانان و نوجوانان به نوعی تربیت و آموزش آنها برای یک زندگی جوانمرانه است.

 

اکبری با تاکید بر نقش و ظرفیت جوانان مسجدی در راستای ارائه خدمات به نیازمندان، ادامه داد: اگر به جوانان اعتماد کنیم قطعا نتیجه خوبی در آینده در جامعه خواهیم گرفت.

 

مدیر گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری مسجد النبی (ص)، شهر ایلام تصریح کرد: تمام اقدامات این مسجد و گروه های جهادی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با کمک هیئت امنا، پایگاه و کانون فرهنگی هنری مسجد صورت می گیرد.

کد خبر 1033399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha