اقامه نماز جمعه در ۶۴ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: جمعه ۱۵ اسفند در ۳۱ شهرستان و توابع آنها یعنی در ۶۴ شهر، نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 13 اسفند) از برپایی نماز پر شکوه جمعه در شهرستان های فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: نماز جمعه در روز 15 اسفند در 31 شهرستان استان فارس از جمله شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس افزود: 31 شهرستان استان فارس طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در وضعیت آبی و زرد و پنج شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و انجام هماهنگی با وزارت کشور، جمعه 15 اسفند در 31 شهرستان و توابع آنها یعنی در 64 شهر، نماز جمعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان اعلام کرد: اما در شهرستان های نارنجی که شامل پاسارگاد، خنج، گراش، لامرد، مهر و توابع این شهرستان ها و جمعا 12 شهر می شود توصیه شده که  نماز جمعه برگزار نشود اما تصمیم گیری نهایی به عهده ائمه جمعه این شهرستان ها است.

کد خبر 1033784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha