امنیت پایدار در کشوربا داشتن خانواده های متعالی و مستحکم ایجاد می شود

ملايري با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه کشورها با امنیت ایجاد می شودگفت: تنها راهکار ایجاد امنیت پایدار در کشور داشتن خانواده های متعالی و مستحکم است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«احمد ملایری» در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته درخصوص رفع مشکلات و معضلات اجتماعی شهرستان میامی گفت: خانواده سالم بستر مناسبی برای رشد و شكوفایی و بالندگی اعضای خود فراهم می‌كند و در حفظ سلامت جسمی و روانی نیز تاثیر غیرقابل انكاری دارد.

 

فرماندار میامی وجود برنامه های متعدد دشمن در زمینه متزلزل ساختن نهاد مقدس خانواده به طُرق مختلف را دلیل بر اهمیت این نهاد مقدس دانست و افزود: اساس پیشرفت و موفقیت بشر مرهون استحکام، سلامت و آرامش خانواده‌ است لذا دشمنان برای ضربه زدن به جوامع اسلامی، خانواده را نشانه گرفته اند.

 

ملایری با تأکید براینکه آسیب های اجتماعی در جامعه یک مقوله بسیار مهم است اضافه کرد: کودکان و نوجوانان همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و شکاف بین والدین و آن‌ها نیز می‌تواند منجر به آسیب‌پذیری بیشتر آنان شود.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد در بخش حساس کودک و نوجوان در حال فعالیت هستند، ادامه داد: مشاوران و مربیان در این مواقع می‌توانند همچون یک پزشک آسیب‌ها را معالجه کند و با ارتباطی که با کودکان و نوجوانان دارند در رفع آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشند.

 

ملایری خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت‌گرفته در سالیان گذشته، برخی نقاط شهرستان نیازمند توجه بیشتر برای رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی هستند.

 

فرماندار میامی ضمن تقدیر از برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده بصورت خصوصی و عمومی در شهرستان ابراز کرد: مشاوران و مربیان می‌توانند نقش پررنگی در آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

 

کد خبر 1034025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha