جریان سازی فرهنگی و دینی سالم راه نجات و رستگاری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت جریان سازی یک نظام فرهنگی سالم برای تحقق آرمان های انقلاب تأکید کرد و گفت: جریان سازی فرهنگی و دینی سالم راه نجات و رستگاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(14اسفند)، در دیدار مدیرکل و معاونین کمیته امداد لرستان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری از کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک رزق معنوی یاد کرد که گسترانیده شده است و اظهارداشت: این سفره معنوی که امام راحل گسترانید با تدابیر مقام معظم رهبری ادامه پیدا می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت کمک به محرومان و نیازمندان تأکید کرد و افزود: در گام دوم انقلاب باید به آرمان های انقلاب نزدیک شویم و در جامعه نهادینه سازیم.

 

وی با اشاره به برگزاری کمک های مؤمنانه در شرایط شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: ادامه این مهم نیازمند جریان سازی یک نظام فرهنگی سالم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بیان کرد: جریان سازی فرهنگی و دینی سالم راه نجات و رستگاری است.

 

وی تصریح کرد: برای رفع محرومیت در جامعه باید با کمیت و کیفیت به دنبال ریشه کنی آن محرومیت باشیم و در این زمینه در سایه همت جهادی و انقلابی از ظرفیت های فرهنگی استفاده کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: با اشتغال پایدار باید در زمینه رفع محرومیت در جامعه گام برداریم و فاصله طبقاتی برطرف شود.

کد خبر 1034067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha