امر به معروف با اخلاق‌مداری همراه باشد

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تاکید کرد: تمامی اقدامات در جامعه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق‌مداری همراه باشد وگرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امروز در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مراغه اظهار داشت: بدون اغماض باید با تخلف‌های مسوولان و اشخاص برخورد شود زیرا اغماض در این مورد با اصل نظام جمهوری اسلامی مغایر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: مهربانی و اخلاق‌مداری در برخورد با موضوعات مختلف همواره توصیه شده اما این رافت تا جایی که موجب گسترش فساد در جامعه نشود، پذیرفته است.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات در جامعه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید با اخلاق‌مداری همراه باشد وگرنه نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادمه برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواستار شد و اظهار داشت: در این زمینه نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی به خصوص فرماندهی انتظامی و سپاه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: در برخورد با برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیازمند اهتمام بیشتر از سوی دستگاه‌های متولی با در نظر گرفتن اصل فرهنگ‌سازی هستیم.

کد خبر 1034120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha