اختصاص ۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده به روستاهای آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از اختصاص بیش از ۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به ۱۱ دهیاری این شهرستان طی سه سال گذشته خبر داد.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  طی سه سال گذشته تاکنون بیش از ۲۳۲ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده  به ۱۱ دهیاری این شهرستان واریز شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار نفر از جمعیتاین شهرستان در روستاهای ۱۱گانه بخش مرکزی و کویرات ساکن هستند، افزود: واریز مبالغ ارزش افزوده به دهیاری‌ ها رویکردی مثبت در توسعه روستاهاست و در این راستا روستاهای شهرستان آران و بیدگل در سال ‌جاری حدود  ۹ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده  اعتبار دریافت کرده‌اند.

 

بایبوردی بودجه، وسعت، جمعیت و گردشگری را از معیارهای افزایش درجه روستاهای شهرستان آران و بیدگل عنوان و تصریح کرد: راه‌اندازی «کافه ‌های کارآفرینی» در روستاهای این شهرستان عاملی مهم در تقویت اقتصاد روستایی و شهرگرایی روستاییان مانعی مهم برای توسعه روستاهاست.

 

فرماندار آران و بیدگل در ادامه مالیات بر ارزش افزوده را درآمدی پایدار برای روستاها عنوان کرد و  اظهار داشت: نقش مالیات بر ارزش افزوده تخصیصی به روستاها در رفع نابرابری‌ها و فقرزدایی و توسعه روستاهای  شهرستان آران و بیدگل بسیار مهم و اساسی است.

 

بایبوردی توسعه زیرساخت‌های روستایی از طریق مالیات بر ارزش افزوده‌های تخصیصی به روستاهای ۱۱گانه شهرستان آران و بیدگل را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم، زمینه‌های توسعه خدمت‌رسانی مطلوب ‌تر به روستائیان این شهرستان را رقم زده است./

کد خبر 1034225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha