کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرین هستند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرکزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی جمعه ۱۵ اسفند با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مساجد نقش جامعه سازی، تمدن سازی و دولت سازی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: مقابله با شبیخون های فرهنگی یکی از وظائف مهم مساجد است و اگر در این جریان تمامی ارکان و عواملی که در مساجد فعالیت دارند به وظائف خود آشنا باشند، شاهد اتفاقات موثری در محلات و مناطق با محوریت مساجد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش مساجد بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همراهی بسیح در جریان مقابله با جنگ نرم دشمن می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

 

بسیاری از کارکردهای مساجد بر روی زمین مانده است

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: کارکردهای مسجد در جریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد اجتماعی با شناخت درست متولیان از نقش مسجد، به دلیل ضعف مدیریت ها، ضعف سیاست گذاری، برنامه ریزی و موازی های غیرمفید دستگاه های مدعی روی زمین مانده است. 

 

در انتخابات به افراد قدرت طلب و منفعت طلب رأی ندهید

 

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه خطبه نماز جمعه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن جریان انتخابات و اهمیت حضور و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات ضروری است مشارکت حداکثری مردم که دشمن شکن است و قدرت رئیسی جمهوری را بیشتر می کند شکل گیرد تا شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان باشیم.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: در جریان انتخابات شوراهای شهر نیز نباید به افراد قدرت طلب و منفعت طلب فرصت داد و برای این هدف کافی است به سخنان کاندیداها، طرفداران و حامیانشان توجه و دقت کنید ببینید از چه کسی حمایت می کنند سپس تصمیم بگیرید به چه کسی بدهید و یا به چه کسی رأی ندهید.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: معتمدان و ناظران انتخابات خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانند؛ بدانند که کوچک ترین چیزی در دستگاه خدا گُم نمی شود و هرچیز به حساب و کتاب می آید، هرکس آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران خراب کند خسران زده خواهد شد. 

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی به منظور شرکت در انتخابات انگیزه و هدف خود را بررسی کنند، ببینند آیا می توانند در برابر مقابل فشار دوستان، بستگان و اطرافیان خود ایستادگی کنند و مرتکب خلاف نشوند، آن زمان که از خود و انگیزه الهی و خدمت رسانی به مردم مطمئن شدند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1034254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha