کیفیت بخشی در سرلوحه خدمات شهرداری زاهدان قرار گرفته است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات حال شهرداری زاهدان دوسال آینده خودش را نشان می دهد، گفت: کیفیت بخشی در سرلوحه خدمات شهرداری زاهدان قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمدعلی موهبتی» در آیین بهره‌برداری از بیش از ۹۳ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان، اظهار داشت: اقدامات امید آفرینی در شهرداری زاهدان انجام شده است.

 

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: پیشرفت سیستان و بلوچستان در مقایسه با سالهای گذشته امید آفرین است ولی آنچه که بسیار حائز اهمیت است اقدامات موجود در شهرداری ها با دیگر دستگاه ها متفاوت است.

 

موهبتی تصریح کرد: اگر شهرداری ها پویا باشند قطعا همه مجموعه های اقتصادی، عمرانی و امنیتی، پویا و اثر گذار خواهد بود.

 

وی افزود: شهر زاهدان گرفتاری های زیادی داشته و دارد ولی در آستانه یک  جهش خوب قرار گرفته ایم که جا دارد بنده از مردم خوب زاهدان و شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری تشکر کنم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: گزارشاتی که از سوی شهرداری و رئیس شورای شهر زاهدان داده شد حکایت از تلاش مضاعف دارد که این میسر نبود مگر با برنامه ریزی و پی گیریهای مستمری که صورت گرفته و  در حال انجام است.

 

موهبتی تصریح کرد: موفقیت ها در شهرداری زاهدان حاصل هم افزایی جامع و کامل بوده است  ولی باید اقرار کرد که فاصله ما با شرایط مطلوب خیلی زیاد است و نباید مغرور باشیم.

 

وی افزود:  آقای شهردار به برخی از شاخص ها اشاره کردند که جهش بودجه ای وجود داشته است؛ اگر کارهای شهرداری را با سالهای گذشته قیاس کنیم کیفیت بخشی کار کاملا خودش را نشان می دهد و امیدواریم این روند شتاب بیشتری بگیرد و همه کمک کنند تا شهر چهره خوبی به خودش بگیرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: عمران، آبادانی، فضای سبز و نظافت شهر تنها کار شهرداری و شورای شهر نیست بلکه کار همه مردم و دستگاه های اجرایی است.

 

موهبتی گفت: یکی از کارهای مثبت شهرداری این است که در جای جای شهر کار انجام می شود و این در حالی است که در گذشته خیابان های در دید چشم  مورد توجه بودند ولی اکنون در حاشیه شهر کار انجام می شود؛ در جاهایی که بی تصمیمی و دیر و بد تصمیمی برای شهر معضل ایجاد کرده بود اکنون به آن توجه شده است.

 

وی با بیان اینکه حاشیه های شهر زاهدان به کارگاه های عمرانی تبدیل شده اند، افزود: نگاه شهرداری به حاشیه شهر زاهدان دوچندان شده است.

 

استاندار استان با تاکید بر اینکه فرهنگ شهرنشینی توسعه یابد، ادامه داد: بکارگیری بخش خصوصی در شهرداری اثر بخش خواهد بود.

 

موهبتی با اشاره به اینکه اقدامات حال شهرداری دو سال آینده خودش را نشان می دهد، گفت: شهرداری زاهدان توسعه را همه جانبه می بیند؛ هر موفقیتی بدون نقش آفرینی مردم موثر نخواهد بود.

کد خبر 1034346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha