بازرسی ها از تالارهای جهرم تشدید می شود

فتحی از تشدید بازرسی ها از تالارهای پذیرایی شهرستان جهرم خبر داد و گفت: با هر گونه کم کاری و بی تفاوتی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی برخورد می شود.

«محمد نبی فتحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، طی ۲ شب گذشته بازرسی و بازدید از تالارهای پذیرایی شهرستان جهرم به منظور بررسی صحیح و دقیق نحوه برگزاری مراسمات و رعایت شیوه نامه بهداشتی انجام شد.

 

 رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان و تالارداران شهرستان جهرم و خفر با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها نکات مهم و نواقص موجود به تالارداران تذکر داده شده است، افزود: این بازرسی ها در شب‌های آینده نیز ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: انجام هر گونه کم کاری و بی تفاوتی در اجرای پروتکل بهداشتی ضربه زدن به سلامت عمومی است و عواقب این کار، تعطیلی واحد مربوطه را در بر دارد.

 

فتحی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت در مناطق زرد (وضعیت فعلی جهرم) مجموع خانم‌ها و آقایان در تالار های پذیرایی یکصد نفر است و حضور بیش از یکصد مهمان تخلف محسوب می‌شود.

 

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه به شماره ۱۹۰ یا بازرس اتحادیه اغذیه فروشان و تالارداران شهرستان به شماره ۰۹۳۶۱۹۴۶۷۴۲ گزارش دهند.

کد خبر 1034351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha