زمینه حضور و فعالیت طلبه های جوان باید در مساجد ایجاد شود

آیت الله عابدینی گفت: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌ های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می ‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار جمعی از ائمه جماعت فعال قزوین اظهار کرد: فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی و دینی، همان جهاد در راه خداست و خداوند متعال فرموده برای من جهاد کنید تا حق جهاد به جای آورده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: راه‌ها برای کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می ‌کنند باز می‌شود؛ نباید درها و راه‌ها را بسته ببینیم و بدانیم خدای متعال فرموده راه ‌ها برای کسانی که تلاش می ‌کنند، باز می ‌شود و این وعده الهی بسیار شوق‌انگیز است.

 

وی عنوان کرد: یکی از راه ‌های همراهی جامعه با شما عزیزان، پیروی از راهی است که امام خمینی(ره) رفتند؛ امام خمینی(ره) جامعه امام و امتی ایجاد کردند و به همین خاطر بود که مردم و طلاب تا پای جان در پی منویات و آرمان امام حرکت کردند.

 

آیت الله عابدینی با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم در مساجد جدی گرفته شود، اظهار کرد: تفسیر قرآن برکات بسیاری به همراه دارد و لازم است ائمه جماعت در برنامه روزانه مساجد این موضوع را دنبال کنند.

 

وی عنوان کرد: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌ های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می ‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از ائمه جماعت درخواست کرد تا تجربه‌ های مفید خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

 

گفتنی است در پایان لوح تقدیری به 14 امام جماعت فعال قزوین اهدا و از تلاش ‌های آنها قدردانی شد.

 

کد خبر 1034745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha