دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید اسداللهی

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با خانواده شهید مدافع وطن، شهید «رضا اسداللهی» در روستای شیداصفهان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه کارشناسان ستاد به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروز (یکشنبه ۱۷ اسفند) با خانواده شهید مرزبانی ناجا، شهید «رضا اسداللهی» در روستای شیداصفهان دیدار کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی است و صبر و ایستادگی این خانواده ها الگویی برای همه ما است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: شهدا برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امنیت و استقلال این کشور جان خود را فدا کردند و تبیین سیره و روش زندگی شهدا باید در دستور کار مجموعه هایی قرار گیرد که مخاطبان آن جوانان و نوجوانان هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش ترویج شود.

 

گفتنی است شهید رضا اسداللهی، در سن 26 سالگی و در 20 دی ماه سال جاری، در مرزبانی سیستان و بلوچستان طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1034765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha