دختر هشت ساله شیرازی برنده مسابقه نقاشی شد

کامرانی گفت: «یسنا کشاورزی»، دختر هشت ساله و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون فارس در شیراز، مدال برنز مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم» را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) از برتری عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در یک مسابقه نقاشی خبر داد و به خبرنگاران گفت: «یسنا کشاورزی»، دختر هشت ساله و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون فارس در شیراز، مدال برنز مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم» را کسب کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در دومین دوره مسابقه نقاشی با عنوان «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم»، ۱۴ هزار و ۸۵۰ اثر شرکت کردند و یک ‌هزار و ۸۰۰ اثر توسط هیئت داوری انتخاب شد که به مرحله دوم داوری راه یافت.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز از یک‌هزار و ۸۰۰ اثر، ٢٠٣ اثر انتخاب و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و ایرج طهماسب، نویسنده، بازیگر و کارگردان، محمدعلی بنی‌اسدی، نقاش، تصویرگر و کارتونیست، جمال‌الدین اکرمی، نویسنده، شاعر و تصویرگر، حدیثه قربان، تصویرگر و آتوسا صالحی، شاعر و نویسنده داوری این مسابقه را انجام دادند.

خاطر نشان می شود، طی مراسمی از «یسنا کشاورزی» با حضور سرپرست و معاون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس به دلیل کسب مدال برنز این مسابقه نقاشی، تجلیل شد.

کد خبر 1034901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha