نقش مطلوب ناظر و یاوران شورا در پیشرفت منطقه سه شهرداری شیراز

موسوی گفت: پیگیری‌های مداوم ناظر و یاوران شورا در منطقه سه شهرداری شیراز نیز در پیشرفت و رفع مشکلات این منطقه تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) در در آئین گشایش بوستان «خورشید‌کلاه» شیراز در شهرک «زیباشهر» گفت: پاکدستی شورای پنجم شهر و شهرداری شیراز موجب شده است تا شاهد تسریع به ثمر رسیدن پروژه ها در شهر شیراز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: لازم است تا منتقدان انصاف داشته باشند و با شناخت صحیح از یکدیگر درباره مسئولان شهرداری و شورای شهر شیراز انتقاد کنند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره شوراها گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان خدا نیست و معیار‌های بنده نیک خداوند نیز مشخص است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهردار، مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان شهرداری به بندگان خدا خدمت می‌کنند و اقدام آنها والاترین عبادت‌هاست.

وی اضافه کرد: به فرموده امام خمینی (ره)، خداوند کارگر است و جهان محصول کار اوست و تمامی فعالان در حوزه شهرداری مخاطب این سخن هستند.

موسوی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام‌شده در منطقه سه شهرداری شیراز بیان کرد: ناظر منطقه سه شهرداری شیراز یکی از فعال‌ترین و پیگیر‌ترین اعضای شورای اسلامی شهر شیراز است و پیگیری‌های مداوم یاوران شورا در منطقه سه شهرداری شیراز نیز در پیشرفت و رفع مشکلات این منطقه تاثیر بسزایی داشته است.

کد خبر 1035080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha