امنیت و سلامت مهمترین مولفه انتخابات است

توحیدی مقدم گفت: انتخابات حیثیت نظام است و مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات مهمترین مولفه ای است که نباید از نظر دور نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، « عبدالجواد توحیدی مقدم» امروز( 17 اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان نکا اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و دموکراسی انقلابی، اسلامی و جمهوریت نظام است.

 

فرماندار نکا افزود: برای انتخابات 1400 که از حساسیت بالایی برخوردار است؛ از ماه ها قبل ساز و کارهای مختلف فراهم شده است و بستر لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: در زمان باقی مانده تا انتخابات باید تلاش شود تا نخبگان و افراد متعهد و توانمند وارد کار شده و به عنوان کاندیدای انتخابات حضور فعال داشته باشند و همچنین حضرو حداکثری مردم فراهم شود و ما هم در مقام اجرایی بی طرفی را حفظ کنیم.

 

توحیدی مقدم گفت: انتخابات حیثیت نظام است و مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات مهمترین مولفه ای است که نباید از نظر دور نگه داریم.

 

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور همراه با نشاط در خرداد ماه سال آینده  از وظایف مهمی است که باید در دستور کار ما به عنوان مقام اجرایی در انتخابات باشد.

 

فرماندار نکا تصریح کرد: در شرایط فعلی تنظیم بازار در روزهای منتهی به نوروز مهم است و باید تلاش شود تا با توجه به شرایط کرونایی موجود در جامعه، مردم از شرایط مناسب و آرامش برخوردار باشند و کنترل جدی بر قیمت ها اعمال شود.

 

توحیدی مقدم یادآور شد: در روزهای پایانی سال بازار و اصناف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ارائه خدمات به مردم مصمم بوده و تلاش می‌کنند با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و موازین توصیه شده، بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

کد خبر 1035143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha