مدارک جمع آوری شده در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، معتبرترین اسناد برای نسل آینده است

به گفته سردار کرمی، اسناد جمع آوری شده برای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، معتبرترین و پراستنادترین اسناد برای نسل آینده در راستای معرفی وقایع دفاع‌مقدس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان شامگاه یکشنبه در ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کوتاهی در برنامه های حوزه ایثار و شهادت از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

 

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه همکاری در برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان مورد انتظار ما است، گفت: در راستای اجرای کنگره 3535 شهید استان زنجان ۳۴۴ هزار و ۹۵۹ برگ سند، ۲۴۸ هزار و ۶۲۲ قطعه عکس، ۸۹ ساعت فیلم از جبهه‌های دفاع‌مقدس و ۱۱۲ ساعت نوار کاست، ۵۷۶ ساعت تاریخ شفاهی، صوتی و تصویری و ۴۱۹۹ نگاتیو جمع آوری شده است.

 

وی لازمه برگزاری باشکوه این کنگره را جدیت دستگاه های متولی عنوان کرد و یادآور شد: اسناد جمع آوری شده برای این کنگره معتبرترین و پراستنادترین اسناد برای نسل آینده در راستای معرفی وقایع دفاع‌مقدس از زبان رزمندگان استان زنجان خواهد بود.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به دیگر اقدامات و اولویت های این کنگره در استان اشاره کرد و یادآور شد: دیوارنویسی با موضوع ایثار و شهادت، فراخوان طرح‌های تبلیغاتی، تهیه و نصب تابلوهای تبلیغاتی و … نیز باید مورد توجه باشد.

 

وی بر ضرورت رفع دغدغه اعتبارات در اجرای مطلوب کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم از ظرفیت هنرمندان برای برگزاری مطلوب این کنگره ملی در سطح شهر استفاده کنیم.

 

سردار کرمی، خاطرنشان کرد: لازم است تا اصناف نیز باید بیش از این‌ها در این زمینه ورود پیدا کرده و دبیرخانه آن فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

 

کد خبر 1035187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha