منتخبین طرح«ایران قوی» در زنجان تجلیل شدند

به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظهر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه زنجان از کانون های منتخب طرح«ایران قوی» در زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد امروز با حضور امام جمعه و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان و جمعی از فعالان کانونی در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد.

 

در این مراسم از آقای علویون مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری فیاض، حجت الاسلام تقیلو مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) و آقای محمودی مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان با اهداء لوحی تجلیل شد.

 

اجرای سرود توسط بچه های گروه سرود آل طاها و مرثیه سرایی و مداحی توسط سادات پور مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری قمره العشیره زنجان از دیگر برنامه های این آیین بزرگداشت بود.

 

لازم به یادآوری است طرح ایران قوی از هفته دفاع مقدس امسال با هدف رقابت سازنده و سالم بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور و انتقال تجربیات کانونی آغاز شده و تا 22 بهمن ماه 99 ادامه داشت.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجدی که بیشترین امتیاز را در ثبت اقدامات و فعالیت های فرهنگی و هنری کانون خود کسب کردند، به عنوان منتخبین طرح ایران قوی معرفی و تجلیل شدند که در شهرستان زنجان از سه کانون فرهنگی و هنری تقدیر شد.

کد خبر 1035390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha