اردوی راهیان نور دانش آموزی در بسترشاد برگزار می‌شود

سرهنگ سلامی گفت: اردوی راهیان نور در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه ویژه دانش آموزان پسر و دختربه صورت مجازی در بستر شاد برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای اردوی مجازی راهیان نور ویژه ۱۰ هزار دانش‌آموز استان سمنان در بستر مجازی گفت: این اردوی مجازی روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه برای دانش آموزان پسر و دختر استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه این برنامه ارزشمند معنوی با استفاده از بستر شبکه شاد برگزار می‌شود اضافه کرد: روایتگری، نماهنگ، سرود آنلاین، اجرای نمایش، نقالی دفاع مقدس در زمره برنامه‌های تدارک دیده شده در این اردوی راهیان نور مجازی است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور مجازی در دو روز ویژه دختران و پسران پایه‌های نهم، دهم و یازدهم در اپلیکشن‌های شاد و دو برنامه دیگر برگزار می‌شود اظهار داشت: این اردو با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می‌شود.

 

سلامی بیان کرد: به دلیل اینکه این اردو مجازی بوده و نیاز به حضور فیزیکی و محدودیت‌های آن نداشته‌ایم می‌توان گفت حضور ۱۰ هزار نفری دانش آموزان استان در این برنامه معنوی، بیشترین مشارکت و استقبال از راهیان نور در استان سمنان محسوب می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان بابیان اینکه راهیان نور راه شهدا را ماندگار کرده است اظهار داشت: این اردوهای معنوی تجربیات دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری و توجه به آثار و برکات برگزاری اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب گفت: مهم‌ترین اثر این اردوها قرارگرفتن دانش‌آموزان در مسیر تعلیم و تربیت صحیح است.

کد خبر 1035455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha