مساجد و بقاع متبرکه بهترین پایگاه برای عمومی سازی امربه معروف و نهی از منکر هستند

محمدی گفت: باید با هم‌افزایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عمومی‌سازی کنیم، اوقاف در این ارتباط زمینه خوبی دارد در مساجد و بقاع متبرکه شورای امر به معروف و نهی از منکر شکل بگیرد و این سیاست‌ها را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مهرداد محمدی» امروز(۱۸اسفند)در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزداه عباس (ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه زمینه‌ساز خیر برای مردم است، امروز این زمینه خیر فراهم می‌شود تا نسل‌ها از آن استفاده کنند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: تمام تلاشمان این است که در دستگاه اداری که به عنوان خدمت‌رسانان مردم هستند، زمینه خدمت بهتر را فراهم کنیم و مردم از دستگاه‌های اجرایی راضی باشند.

 

وی ادامه داد: در آستانه عید نوروز، بقاع متبرکه و مجموعه اوقاف کار پر زحمتی را بر عهده دارند، ورود زائرین و گردشگران به امامزادگان زمینه‌ای را فراهم می کند تا خدمت‌رسانی بهتری را به مردم داشته باشید.

 

محمدی ضمن قدردانی از حضور مردم با بصیرت استان ولایتمدار و علوی تبار مازندران در راهپیمایی خودرویی و موتوری روز 22 بهمن با وجود شرایط کرونایی، بیان کرد: مردم نشان دادند که پای نظام و قانون‌های آن هستند و ما نیز باید هرچه می‌توانیم برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: وظیفه داریم تا مردم را به خیر دعوت کنیم و ماموریت شما می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین باشد، باید از همه آحاد مردم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

 

محمدی گفت:یکی از عرصه‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ و فرهنگ است، می‌توانیم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم برای اینکه وقف این احسان ماندگار، عمومی شود و مردم پای امر خیر بیایند.

 

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید شورای امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند، بیان کرد: وظیفه اصلی شورا در دستگاه‌ها این است تا زمینه‌ای فراهم شود مردم به آن دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنند.

 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: باید با تلاش و هم‌افزایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عمومی‌سازی کنیم، اوقاف در این ارتباط زمینه خوبی دارد در مساجد، بقاع متبرکه و جاهایی که ذیل آن قرار دارند شورای امر به معروف و نهی از منکر شکل بگیرد و این سیاست‌ها را دنبال کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت پیاده‌سازی فعالیت‌هایی در ارتباط با شعار سال در دستگاه‌ها افزود: اقدامات ارزشمندی در این راستا در اوقاف استان مازندران انجام شده است که باید با کمک رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 1035499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha