اتفاقات شکل گرفته در کانون ها می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باشد

نیازی با اشاره به اینکه کانون های مساجد در ایام شیوع کرونا فعالیت های بسیار خوبی انجام دادند و باید این ظرفیت گفته شود، گفت: هر اتفاقی در کانون ها روی می دهد می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کیوان نیازی» امروز (دوشنبه 18 اسفند) در مراسم «18 اسفند» بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: کانون های مساجد در ایام شیوع کرونا فعالیت های بسیار خوبی انجام دادند و باید این ظرفیت گفته شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس با یادآوری این مطلب که مشکلات مالی همیشه وحود دارد اما ظرفیت کانون ها نباید در گفتارها مغفول واقع شود، افزود: مسجد هیچ گاه به مسئله مالی وصل نبوده است و از سوی خیرین حمایت می شده است.

وی با اشاره به اینکه مساجد جایگاه بزرگی برای کاهش آسیب های اجتماعی است، تاکید کرد: بسیاری از طلاق ها در مساجد جلوگیری شد و بسیاری از ازدواج ها در مساجد شکل گرفت.

نیازی افزود: هر اتفاقی در کانون ها روی می دهد می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باشد و اگر دوستان بتوانند به نام انجمن های مردم نهاد فعالیت کنند به طور حتم می توان حمایت های مختلفی را انجام داد.

کد خبر 1035511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha