تجلیل از ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان در سه شنبه های تکریم 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان تجلیل می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد، گفت: به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان تجلیل می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این مطلب، افزود: امروز از ائمه جماعات مساجدی که در پیشبرد برنامه های کانون های مساجد بیشترین تعامل و همکاری را با این مجموعه داشته اند، تجلیل می شود.


وی بیان کرد: ۱۸ اسفند بهانه ای شد تا ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به طور ویژه از ۶ نفر از ائمه جماعات مساجدی که بیشترین و بهترین تعامل را با کانون های فرهنگی هنری داشته اند، تجلیل کند.


خوبی زاده ادامه داد: البته امروز طرح سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از ائمه جماعات به صورت منسجم در اکثر مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: یکی از سیاست های ستاد هماهنگی کانون های مساجد این است که کانون های فرهنگی هنری با محوریت ائمه جماعات برنامه های مسجد محور خود را اجرا کنند.


وی یادآور شد: طرح ملی سه شنبه های تکریم، طرحی ابتکاری از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و نخبگان مسجدی است که از سال گذشته هم زمان با دهه کرامت آغاز شده و در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا است.


خوبی زاده ابراز کرد: این طرح با هدف الگوسازی و معرفی الگوهای مسجدی برای نمازگزاران و به ویژه نوجوانان و جوانان شکل گرفت.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: جا دارد در همین جا از ائمه جماعات مساجد جنوب کرمان که همواره همراه و همدل بچه های مسجدی کانون های مساجد بوده و از آنها حمایت کرده اند، تشکر کنم.

کد خبر 1035867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha