۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی سرایان سنددار شدند

رئیس منابع طبیعی سرایان از صدور سند مالکیت تک برگ برای بیش از ۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال جاری خبرداد.

«سعید خواجه» در گفتگو با خبرنگار شبستان از صدور سند مالکیت تک برگ برای بیش از ۱۵ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سال جاری خبرداد و اظهار داشت: این اسناد در پلاک‌های چرمه و نوبهار و آویز و بنی خانیک، صادر شده است.


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان با اشاره به تعیین تکلیف اراضی ملی و ثبت و صدور اسناد مالکیت در جهت احقاق حقوق مردم و بیت‌المال افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تعاملات بیشتر با مجموعه ثبت املاک و اسناد شهرستان با جدیت در تلاش برای اخذ سند مالکیت تک برگ بر روی اراضی ملی شهرستان هستیم.


وی با اشاره به صدور سند مالکیت تک برگ برای بیش از 15 هزار هکتار از اراضی ملی در سال جاری در پلاک‌های چرمه و نوبهار و آویز و بنی خانیک، افزود: با مدیریت صحیح و مطلوب در حوزه اجرای طرح کاداستر می‌توان به نحوی شایسته در این زمینه برنامه‌ریزی کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان بیان کرد: ثبت اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی و دقت بالای اسناد تک برگی موجب کاهش و برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی و جلوگیری از تصرف، تعرض، پدیده زمین خواری و جعل اسناد می‌شود.


وی متذکر شد: روند اخذ سند اراضی ملی با همکاری ثبت اسناد شهرستان به سرعت در حال اجراست.

 

خواجه گفت: بی‌شک با جذب طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، فرایند رشد و توسعه شهرستان سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود.


وی ادامه داد: با وجود حجم بالای استعلامات از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان، در راستای تسهیل امر سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان تلاش می شود استعلامات وارده در خصوص طرح ها در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده شود.

 

 

کد خبر 1036049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha