ساخت ساختمان ستاد انتظامی شهرستان فردیس با اعتبار یک و نیم میلیاردی آغاز شد

محمدیان با اشاره به اهمیت راه اندازی ساختمان ستاد انتظامی شهرستان فردیس گفت: ساخت ساختمان ستاد انتظامی شهرستان فردیس با اعتبار یک و نیم میلیاردی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار عباسعلی محمدیان» طی نشست شورای اسلامی شهر فردیس که ۱۹ اسفند برگزار شد گفت: یکی از مطالبات و نیازهای مردم شهرستان فردیس بهره مندی از ساخت ستاد انتظامی است.

 

فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: ساخت ساختمان ستاد انتظامی شهرستان فردیس با اعتبار یک و نیم میلیاردی آغاز شد.

 

وی با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان بیان کرد: طرح ساماندهی دست فروشان در شهرستان فردیس با توجه به پایان سال و خرید شب عید مردم از جمله مواردی است که در حال اجرا است.

 

وی از ساماندهی جمع آوری پسماند خشک در شهرستان فردیس خبر داد و بیان کرد: ساماندهی جمع آوری پسماند خشک نیز از جمله مواردی است که با اهتمام جدی شهرداری فردیس در حال انجام است.

 

فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با هدف راه اندازی برنامه های اجرایی شهرداری با عنوان کلانتری اجرائیات در شهرداری فردیس با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان نیروی انتظامی و مدیریت انتظامی شهرستان فردیس مورد نظر است. 

 

گفتنی است، طی این نشست رسمی شورای اسلامی شهر فردیس اکثر اعضاء شورا، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، فرمانده راهور شهرستان نیز حضور یافتند. 

 

 

کد خبر 1036105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha