افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای برای انتخابات سال ۱۴۰۰

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: به دلیل بیماری کرونا، شعب اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات سال ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات قبل، ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛  «علی ذوالفقاری» روز سه شنبه 19 اسفندماه در جمع خبرنگاران شیروان با محوریت انتخابات سال 1400 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای انتخابات سال 1400، 235 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد، 174 شعبه در سطح شهر و بخش مرکزی، 32 شعبه در بخش سرحد و 29 شعبه در بخش قوشخانه در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود چهار هزار و 500 نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، کاربران، انتظامی و خدماتی همکاری داشته باشند.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه براساس اطلاع رسانی صورت گرفته داوطلبان باید نسبت به گواهی عدم سوء پیشینه خود زودتر اقدام کنند بیان کرد: تا پایان  دیروز 399 نفر در این شهرستان نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کرده اند که انتظار بیش از این است.

 

 

ذوالفقاری با اشاره به اینکه انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: مردم همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشته اند که انتخابات با مشارکت مردم پشتوانه ای برای نظام و در حوزه بین المللی است که در این اعتبار و پشتوانه باید مانور خوبی داشته باشیم.

 

 

وی با اشاره به در نظر گرفتن کمیته بهداشتی برای بیماری کرونا در انتخابات سال 1400 گفت: همچنین ثبت نام داوطلبان به روش اپلیکیشن، کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان برای سطح شهر از 20 اسفندماه و برای حوزه روستایی از 16 فروردین ماه است.

 

 

وی افزود: اینک تمام امکانات فراهم شده است، استقلال همکاران باید برای ما مشهود باشد که به همکاران این مجموعه تاکید شده بی طرف باشند و تاکنون ثابت کرده اند دخالتی در انتخابات نداشته و ندارند زیرا که هدف ما امانت داری و صیانت از قانون است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1036130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha