اجرای بیش از ۱۱ هزار متر مکعب عملیات آبخیزداری در آزادشهر

عجم گفت: در سالجاری بیش از ۱۱ هزار متر مکعب عملیات آبخیزداری و ایجاد سازه های سنگی و ملاتی در شهرستان آزادشهر عملیاتی شده است.

«جلال عجم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هر ساله از 15 تا 21 اسفند را به نام هفته منابع طبیعی نامگذاری کردند که نوید بخش سرسبزی و درخت و درخت کاری است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر  ادامه داد: در راستای افزایش فضای سبز از طریق نهال کاری و توزیع نهال در شهرستان آزادشهر اقداماتی انجام شده است که در هفته منابع طببعی این اقدامات بیشتر نمایان می شود.

 

عجم متذکر شد: با توجه به اهداف سازمان جنگل ها و مرتع داری بالغ بر 60 هزار اصله نهال را بین مردم و ارگان های مختلف در شهرستان آزادشهر توزیع کردیم.

 

وی گفت: امسال شعار «همه با هم جهاد برای حفاظ از منابع طبیعی» برای هفته منابع طبیعی  در نظر گرفته شده بود و باید دقت و اهتمام بیشتری نسبت به نگهداری منابع طبیعی داشته باشیم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر  تاکید کرد: جنگل ها و مراتع سرمایه هایی بودند که از گذشته به ما رسیدند و باید میراث دار آیندگان باشیم.

 

عجم خاطرنشان کرد: در هفته منابع طبیعی در مصلی ها و اداره منابع طبیعی و دیگر نقاط شهرستان از جمله سایت پسماند با حضور استاندار گلستان نسبت به توزیع و غرس نهال اقدام شد و همچنین برگزاری مانور مشترک با نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی و تقدیر از همیاران طبیعت و دانش آموزان از دیگر برنامه های ما در این هفته به شمار می رود.

 

وی متذکر شد:در سالجاری بیش از ۱۱ هزار متر  مکعب عملیات آبخیزداری و ایجاد سازه های سنگی و ملاتی در شهرستان آزادشهر عملیاتی شده است.

کد خبر 1036723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha