انعقاد تفاهم نامه بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نهاد کتابخانه های عمومی استان لرستان

همزمان با عید مبعث تفاهم نامه همکاری با هدف استفاده از توانایی ها و استعداد های دو مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منعقد شده است.

مدیرکل نهادکتابخانه های عمومی استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی و ساماندهی فعالیت های دو دستگاه  منقعد شده است.

 

«فرشته طهماسبی» افزود: تلاش می شود در قالب این تفاهم نامه برنامه های مشترک با رویکرد تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در استان و چه در سطح ملی برگزار شود.

 

وی ابراز کرد: در قالب این تفاهم نامه تلاش می شود برنامه های منسجم، هماهنگ وبرنامه ریزی شده در مناسبت های مختلف و زمان های مختلف برگزار می شود.

 

طهماسبی خاطرنشان کرد: در قالب برنامه های فرهنگی و مسابقات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگی تلاش می شود و امید می رود با برنامه ریزی های انجام شده مردم استان شاهد نتیجه فعالیت های فرهنگی بین دو دستگاه باشند.

 

وی افزود: بر این اساس با همکاری نهاد کتابخانه های استان، به رغم مشکلات مربوط به شیوع بیماری کرونا، با بهره گیری از بستر فضای مجازی مسابقه کتابخوانی« تذکر ما اثر دارد» برگزار شده است.

 

طهماسبی با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از 15 بهمن تا 15 اسفند ماه جاری تعیین شده بود، افزود:623 نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده اند.

وی افزود: پس از بررسی های لازم از بین شرکت کنندگان تعداد 40 نفر به عنوان منتخبان این مسابقه انتخاب شدند و از آنان تقدیر شد.

کد خبر 1036756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha