وضعیت معیشت مردم نگران کننده است

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: وضعیت معیشت مردم نگران کننده است و مسئولان باید فکری بکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  قم، آیت الله نوری همدانی امروز (پنجشنبه 21 اسفند) در دیدار وزیر کشور با بیان اینکه کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند، با اظهار نگرانی از وضعیت معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هر جامعه خوب دانست و گفت: فقر و ظلم و جهل آفات هر کشور و حکومتی است.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیرمومنان علی علیه السلام به مالک اشتر افزود: فراموش نکنید اصل همین مردم هستند این مردم بودند ٨ سال جنگ را اداره کردند. این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می‌توانید خدمت کنید.

 

وی با اشاره به فرارسیدن سال روز بعثت رسول گرامی اسلام گفت: این روز مهم‌ترین روز عالم خلقت است، آنچه از سوره علق برداشت می‌شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

 

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل نقشه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا و صهیونیست و عربستان به‌عنوان صحنه‌گردانان هوشیار باشند.

 

وی بابیان اینکه مسئولیت امانت است و بهره‌مندی از این امانت برای خدمت به مردم از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

 

کد خبر 1036782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha