فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی است

رزم، بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل نو تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، در آیین گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا و تجلیل از فرزندان، برادران و خواهران شهدای دادگستری استان لرستان که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه استخدامی برای ایثارگران مطابق قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این مجموعه به طور کامل تخصیص پیدا کرده است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت تمام ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات ایثارگران به رسمی و قطعی در حال انجام است.

 

وی تأکید کرد: قشر ایثارگران در انتصابات و تغییر سمت و وضعیت‌ها باید در اولویت قرار گیرند.

 

رزم با بیان اینکه واژه شهادت از برترین و مقدس‌ترین واژه‌های فرهنگ اسلامی است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی فرهنگ ایثار و شهادت را برگرفته از فرهنگ عاشورا خواند و اظهارداشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی پرفروغ برای نسل‌های آینده کشور است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو، اظهارداشت: نهادینه سازی این فرهنگ لازمه تربیت نسلی انقلابی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای تبیین و ترویج این فرهنگ و اتصال به مفهوم بزرگ و ماندگار شهادت، سعادت و پیروزی را برای جامعه به ارمغان آورد.

کد خبر 1036809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha