بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز افتتاح شد

این مرکز درمانی تخصصی در مساحتی به وسعت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز در چهار طبقه و با امکانات و تجهیزات مدرن برای ارایه خدمات درمانی و توان بخشی به جانبازان هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است.

بنابر این گزارش، پیش از این فاز نخست این مرکز درمانی به بهره برداری رسیده بود و فاز دوم آن همزمان با عید مبعث افتتاح شد و فاز سوم آن نیز  به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این مرکز درمانی تخصصی در مساحتی به وسعت 6 هزار و 300 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده است.

ظرفیت بیمارستان فجر تبریز به تعداد 110 تخت تعریف شده است که تعداد 20 تخت آن به بیماران اعصاب و روان زنان اختصاص دارد و این بخش برای اولین بار در سطح آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور ایجاد و راه اندازی می شود.

تمامی خدمات درمانی و دارویی در بیمارستان فجر تبریز برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران رایگان است، که در صورت خالی بودن تخت های بیمارستانی در این مرکز درمانی ارایه خدمات به سایر مردم و قشرهای مختلف نیز امکان پذیر است.

کد خبر 1036913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha