عقب نشینی دشمن در ارسال پیش نویس محکومیت ایران نتیجه مقاومت و وحدت داخلی است

حجت الاسلام کرمانی عقب نشینی دشمن از ارسال پیش نویس محکومیت ایران به آژانس را نتیجه مقاومت و وحدت دانست و تصریح کرد: موضع محکم مجلس شورای اسلامی و طرح اقدام راهبردی و همراهی دولت در ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری  باعث عقب نشینی دشمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بردسیر؛ حجت الاسلام علی اکبر کرمانی، در خطبه های نمازجمعه(۲۲ اسفند) بردسیر با تاکید بر استفاده از ایام باقی مانده ماه رجب؛ ضمن اشاره به فضیلت های ماه شعبان در پیش بودن اعیاد شعبانیه؛ روز پاسدار را به همه سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 



امام جمعه بردسیر افزود: ولادت علمدارکربلا و روز جانباز هم فرصتی برای تجلیل از رشادت های بی دریغ جانبازان عزیز است که سالها رنج و درد را در معامله با خدا تحمل می کنند و البته اجر و مقام آنان کمتر از شهادت نیست.




وی با گرامیداشت ۲۲ اسفند؛ ساروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا با تقدیر از همه خدمتگزاران به خانواده های شهدا؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف این نهاد و همگان دانست و گفت: ضمن تکریم و تعظیم خانواده شهدا باید مروج فرهنگ شهادت در جامعه باشیم و در این امر به سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی اقتدا کنیم و در رسیدگی به خانواده شهدا کم نگذاریم.




امام جمعه بردسیر به ۲۶ اسفند، سالروز ارتحال سید احمد آقا خمینی اشاره و بیان کرد: یادگار امام؛ یار سفر و حضر امام در همه جا بودند و حتی یک لحظه امام را تنها نگذاشتند و از ویژگی های بارز ایشان ولایت مداری بود که بعد از امام نیز از مقام معظم رهبری حمایت کردند.

 




وی فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: مسئولان باید با تکیه بر توانایی های داخلی و افزایش نظارت بر تولید و توزیع؛ با گرانفروشی ها  و احتکارها برخورد جدی داشته و به فکر بهبود وضعیت معیشت مردم باشند.

 

 



حجت الاسلام کرمانی با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات شوراها؛ نتیجه نظارت و انتخاب درست را انتخابی سالم عنوان و بیان کرد: همه مردم بیشتر از قبل در انتخابات مشارکت کنند و یک دولت و شورای جوان و انقلابی را رقم بزنند.

 

 


وی در پایان؛ عقب نشینی دشمن از ارسال پیش نویس محکومیت ایران به آژانس را نتیجه مقاومت و وحدت دانست و تصریح کرد: موضع محکم مجلس شورای اسلامی و طرح اقدام راهبردی و همراهی دولت در ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری  باعث عقب نشینی دشمن شد.

کد خبر 1036938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha