انتخاب فرد دلسوز و متخصص برای رفع مشکلات کشور لازم است/ ضرور مدیریت اقتصادی کشور

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتخاب فرد دلسوز و متخصص برای رفع مشکلات کشور علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی روز جمعه اصفهان به آغاز فرآیند انتخابات و ضرورت شکوه این برنامه اظهارداشت: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود که مشارکت حداکثری برای این موضوع نیاز است.

 

خطیب جمعه اصفهان افزود: انتخاب فرد دلسوز و متخصص برای رفع مشکلات کشور علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات لازم بود تا اینکه چنین فردی فرصت های خوبی را برای پیشرفت کشور و رفع معضلات جامعه خلق کند.

 

وی دشمن شناسی و پایبندی به دستورات دینی را از ضرورت های رئیس جمهور منتخب بیان کرد و ادامه داد: پایبندی به دستورات دینی موجب ایجاد دولت کریمه و مدیریت کشور بر اساس مبانی دینی و به دور از غرب گرایی خواهد شد.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه مذاکره با عهدشکنان نتیجه به جز این نخواهد داشت، تصریح کرد: مذاکره با دولت و حکومتی که عهد شکنی و منفعت طلبی را دنبال می کند اثری نخواهد داشت و مجدد منجر به بد عهدی خواهد شد.

 

وی ضافه کرد: ایران در برجام به واقعیت ها عمل کرد ولی طرف های مقابله این معاهده به ویژه آمریکا پایبند نبودند و بدعهدی آنان برای جهانیان ثابت شد و امروز نیز شروع مجدد برجام به حضور آنان در اجرای تعهدات نیاز دارد.

 

امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از شرایط سخت اقتصادی و خرید مایحتاج مردم گفت: مدیریت اقتصادی وضع کشور بیش از گذشته لازم و باید برنامه ریزی جدی در این خصوص انجام شود و نباید دلالی و واسطه گری نظم بازار را بهم بزند.

 

وی اضافه کرد: تلاش مسئولان برای مدیریت بازار و تامین نیازهای اولیه مردم لازم بوده و نباید متولیان امر نسبت به این اتفاقات بی توجه باشند.

 

حجت الاسلام میردامادی در بخشی از خطبه ها به موضوع روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و اذعان داشت: نسبت به شهدا مدیون هستیم و باید وظیفه خود را برای پاسداشت خون آنان اجرا کنیم و نباید مسئولان نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

وی ادامه داد: برای تصدی این پست های مسئولیتی چندین نفر شهید شده اند، و نباید خیلی راحت از کنار تعهد و مسئولیت پذیری خود بگذریم چرا که باید پاسخگو آنان باشیم.

کد خبر 1036950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha