مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات برگزینند

حجت الاسلام فاطمی به انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند با تزریق افکار غلط انتخاب درست را از مردم بگیرند که مردم باید بصیر بوده و فردی اصلح را به عنوان رئیس جمهور آینده برگزینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 22 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک ایام مبعث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت، گفت: آمدن اولیای الهی تنوع در زندگی بشریت بود و فصلی جدید از زندگی برای انسان ها در جهت رشد و تعالی به ارمغان می آورد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه پیامبران الهی برای از بین بردن کفر و شرک مبعوث شدند، افزود: پیامبر اسلام نیز پس از مبعوث شدنشان بر دشمنان فائق آمد و حکومتی عالم گیر را بنا نهاد.

 

وی بر بهره گیری از ظرفیت های عظیم ماه شعبان تأکید و اظهار کرد: ماه شعبان به واسطه میلاد ائمه اطهار(علیهم السلام) ماه پرفضیلتی است و نیمه شعبان بافضلیت ترین روز این ماه شریف است که باید در این ماه خود را برای حضور در ماه مهمانی خداوند مهیا کنیم.

 

حجت الاسلام فاطمی به میلاد امام حسین(علیه السلام) در سوم ماه شعبان و روز پاسدار اشاره کرد و ادامه داد: این روز مبارک زمینه ای برای نزول رحمت الهی است که باید همگان از آن بهره ببرند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه باید از فرصت هایی که برای سیر و سلوک به درگاه الهی فراهم می شود نهایت بهره را ببریم، تصریح کرد: مبادا این فرصت های ارزشمند را از دست بدهیم و عمرمان را به غفلت بگذرانیم که خسران در پی دارد.

 

وی بر رضایت الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام) در همه فعالیت هایمان تأکید کرد و گفت: باید همواره خداوند را ناظر بر اعمالمان بدانیم و زندگی خود را مزین به اهداف پاک و مقدس الهی کنیم تا رستگار شویم.

 

حجت الاسلام فاطمی به انتخابات سال 1400 اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند با تزریق افکار غلط انتخاب درست را از مردم بگیرند که مردم باید بصیر بوده و فردی اصلح را به عنوان رئیس جمهور آینده برگزینند.

 

کد خبر 1036965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha