اولویتهای اقتصادی خانواده در سال ۱۴۰۰

برنامه ضرب سکه، بیست و سوم‌ اسفند ماه با موضوع "اولویت‌های اقتصادی خانواده در سال ۱۴۰۰" از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه ضرب سکه کاری از گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت‌وگو با هدف بررسی کارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی با هدف کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و پاسخ به سوالات اقتصادی مخاطبان از این شبکه پخش می‌شود.

این برنامه با محوریت طرح مباحث اقتصادی همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان، بیست و سوم اسفند ماه با موضوع " اولویت‌های اقتصادی خانواده در سال 1400" تقدیم مخاطبان می‌شود.

افزایش تورم و رکوردهای نجومی آن در سال‌های متمادی گذشته همواره مورد نقد مردم و البته طیف‌های مختلف اقتصاددانان بوده است؛ آن هم درحالی که در اغلب کشورهای دنیا دیگر تورم مشکل لاینحل محسوب نمی‌شود و اکثر کشورها موفق به تک‌رقمی کردن تورم‌ شده‌اند ولی در ایران نه‌تنها راه‌حل مناسبی تا امروز برای کنترل تورم اتخاذ نشده است، بلکه همچنان مسئولان و دیدگاه‌های مختلف اقتصادی درحال پاسکاری مشکلات بین یکدیگر هستند.

مهندس مهدی حاجیوند ( کارشناس اقتصادی و بورس)، مهندس حمید توکلی( نامولوژیست، مشاور برندینگ و برگزارکننده رویدادهای استارت آپی)، دکتر داود فدایی(عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و بنیانگذارسازمان مردم نهاد حامیان اشتغال و کار آفرینی) و دکتر علی کرمی(استاد دانشگاه علوم پزشکی، موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم و متخصص بایو تکنولوژی پزشکی) مهمانان امروز برنامه ضرب سکه می‌باشند.

گفتنی است این برنامه شنبه‌ها ساعت 11:00 به مدت 60 دقیقه و به صورت زنده روی موج اف‌ام ردیف 103/5 مگاهرتز به روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن‌ ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

کد خبر 1037043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha