استان زنجان در نوروز پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود

حقیقی گفت: استان زنجان در نوروز پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود و مدیران نیز باید در این ایام در آماده‌باش کامل بوده و در دسترس باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم‌ترین رویداد در سال آینده است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه ثبت نام در این انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۶ اسفندماه امسال ادامه دارد، گفت : ثبت‌نام در فرصت باقی‌مانده و موکول نکردن ثبت‌نام به روزها و ساعات پایانی می‌تواند به روند بهبود ثبت‌نام‌ها منجر شود.

 

وی بر ضرورت حضور در صحنه نخبگان و افرادی که این شایستگی را در خود می‌دانند که قادرند به اصلاح امور و مشکلات جامعه کمک کنند، اشاره کرد و گفت: ایجاد مدیریت منسجم و یکپارچه امروز باعث خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و رضایت‌مندی عموم می‌شود.

 

به گفته حقیقی، زنجان جزو استان‌هایی است که در حوزه صادرات از عملکرد خوبی برخوردار بوده و توانسته است افزایش ۲۱.۶ درصدی را در این زمینه تحقق بخشد.

 

استاندار زنجان به افتتاح چندین طرح بزرگ اقتصادی در استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: اولویت امروز استان، راه‌اندازی واحدهای اقتصادی با ایجاد اشتغال و راه‌اندازی مجدد واحدهایی که به هر دلیلی راکد شده‌اند، است.

 

وی به موفقیت استان در زمینه ثبت نام و پیگیری طرح اقدام ملی تولید مسکن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی ۱۱ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان زنجان آغاز شد تا طبق برنامه‌ریزی بتوانیم مهرماه سال آینده، بخشی از این واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

 

استاندار زنجان ادامه داد: تعیین تکلیف پسماند روی، باغ‌شهرها، تکمیل کمربندی قیدار و دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین، پوشش سبکه اینترنت استان از دیگر اقدامات شاخص در استان زنجان بوده است.

 

حقیقی موفقیت استان در زمینه مقابله با ویروس کرونا را متذکر شد و گفت: استان زنجان در نوروز پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود و مدیران نیز باید در این ایام در آماده‌باش کامل بوده و در دسترس باشند.

 

کد خبر 1037416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha